Reklamacije in vračila

REKLAMACIJE IN

VRAČILA

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko našega email naslova info@unicorn.si. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni v kolikor ta ni posebej nevedena.

REKLAMACIJE IN VRAČILA

Izdelke z napako lahko v roku 8 dni po prejemu vrnete na naslov: Unicorn, Grega Zaluberšek s.p. Trška cesta 32, 3254 Podčetrtek. Prosimo vas, da izdelke vrnete v originalni embalaži in originalen račun. Kupnino vam bomo vrnili po prejemu vaše reklamacije. Pri že rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati, razen v primeru skrite napake. Unicorn, Grega Zaluberšek s.p. si pridržuje pravico do presojanja o upravičenosti reklamacije. Storitev vračanja izdelkov v reklamacijo preko Pošte Slovenije je brezplačna!

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA (POGODBE)

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik-fizična oseba pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (43.č člen ZVPOT).

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) z originalnim računom. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. Pri že rabljenih izdelkih vam reklamacije žal ne bomo mogli upoštevati. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.